Katalog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

25.03.2023 01:03

ACE titreşim sönümleyiciler: Titreşimlere karşı tren tren koruma

Karayolu trafiği için halen mükemmelleştirilmekte olan otonom sürüş, depodan montaja malzeme taşımacılığında günlük yaşamın bir parçası haline gelmiştir. Aslında, Schiller Automatisierungstechnik GmbH tarafından sunulan, piyasada bulunan elektrikli çekicilerin sürücüsüz taşıma sistemlerine dönüştürülmesine yönelik üreticiden bağımsız özel kitler bu alanda bir yeniliktir. Tasarımcılar, ACE'nin kauçuk-metal izolatörleri yardımıyla otonom çekici trenler için gerekli elektronik aksamı şok ve titreşimlerden koruyor.

99.986 oranında kullanılabilir olan, otonom olarak hareket eden ve en hızlı rotayı seçen bir karayolu treni, uzun mesafeli taşımacılık için hala geleceğin hayali. Schiller Automatisierungstechnik GmbH'nin otonom taşıma araçları içinse bu gerçek. Merkezi Aşağı Bavyera'nın Deggendorf bölgesinde yer alan Osterhofen'de bulunan şirket, kısa süre önce Bavyeralı büyük bir otomobil üreticisi adına 22 otonom çekici trenle bir projeyi başarıyla tamamladı. Filo, depodan montaj hattına iş günü başına 500 tondan fazla malzeme taşıyor ve günde 300 kilometreden fazla mesafe kat ediyor. Test sırasında 10 vardiya boyunca, 1.550 kilometreden fazla yol maksimum kullanılabilirlikle otonom olarak tamamlandı.

Piyasada bulunan elektrikli traktörlerin otonom sürüş sistemlerine dönüştürülmesi

1985 yılında Ewald Schiller tarafından kurulan Schiller Automatisierungstechnik GmbH, Osterhofen, Metten, Grafenau ve Shenyang, Çin'de 240'tan fazla çalışanı olan bir şirket haline geldi. Otomasyon, lojistik, temiz odalar ve elektrik planlama alanlarına yönelik elektrik, mekanik ve BT temel yetkinlikler arasındadır. Schiller, 2018 yılında otonom römorkör trenleri için çözümler geliştirmenin temelini attı. "Güvenlik teknolojisinin sürücüsüz taşıma sistemlerimiz için kilit bir konu olacağı kısa sürede anlaşıldı, çünkü römorklu trenlerde, genel olarak römorklarla yapılan operasyonlarda olduğu gibi, römorkların takip hatası önemli bir görev olarak kabul ediliyor.schiller Mobil Robotik Başkanı Peter Stoiber, geliştirme çalışmaları sırasında karşılaşılan zorluklardan birini açıklıyor. Ayrıca, makine yönergelerinin katı düzenlemelerine uymak için mühendis ve ekibinin tüm bileşenlerin hata olasılığını hesaplaması ve en yüksek kullanılabilirliği sağlaması gerekiyordu. Geliştirme çalışmaları, römorkör treninin her zaman nerede olduğunu algılamasını sağlayan bir iç mekan GPS'inin mükemmelleştirilmesine yol açtı. Bu, yönlendirme için taşıma güzergahında hiçbir yapısal değişikliğe gerek olmadığı anlamına geliyor. Schiller'in her bir çekici treni, üretim sürecindeki değişen durumlara kolayca adapte edilebiliyor ve başka yerlerde de kullanılabiliyor. Çözümün en büyük avantajı: piyasada bulunan elektrikli römorkörler Schiller teknolojisi kullanılarak otonom sürüş sistemlerine dönüştürülebilir.

Görev: elektronik aksamın güvenilirliğini sağlamak

Römorkörler dönüşüm kitleriyle donatıldıktan sonra da sürücü tarafından kullanılabilse de, otopilot günlük kullanımda her geçen gün gücünü göstermektedir. Örneğin, römorkör treni bir sonraki iş istasyonunun yakınına geldiğinde, sorumlu çalışanın kolundaki bir akıllı saat titreşimli bir alarmla durumu bildiriyor. Çalışan daha sonra vagonları yükleyebilir veya boşaltabilir ve "tüm işlemler tamamlandı, treni gönderin" sinyalini verebilir. Bu şekilde güzergaha gecikme olmadan devam edilir. Personel için gereksiz seyahat süreleri ortadan kaldırılır. Schiller rotası treni ne kadar akıllı olsa da henüz yapamadığı bir şey var: uçmak. Bu da Peter Stoiber'in Mobil Robotik bölümünün başkanı olarak ekibiyle birlikte geliştirme sürecinde yüzleşmek zorunda kaldığı son sorunlardan biriydi. Ne de olsa tren, otomobil fabrikasındaki birçok farklı rotasında engebeli raylarda ilerlemek ya da bina koridorlarını geçmek zorunda. Bunlar elektronik aksamın güvenilirliğini tehlikeye atan potansiyel tehlike noktalarıdır. Bu nedenle, kontrol panosunun titreşmesini önlemek önemliydi. Bu amaçla, römorkör treni belirleyici noktalarda titreşim sönümleyiciler ile donatılacaktı.


Daha fazla haber

İsviçre Bilim Merkezi Technorama'da 500 deney istasyonu ziyaretçilere doğa ve tekno...

Spor bilimciler de tasarımlarında hidrolik makine elemanlarını kullanmaktadır. Özellikle de...

Biontech/Pfizer'den COVID-19'a karşı mRNA aşısının taşınması gerçek bir lojistik zorluktur...

ACE Stoßdämpfer GmbH, boyutlandırma yazılımının yanı sıra CAD verileri ve simülas...

ACE Stoßdämpfer GmbH artık tasarım mühendislerine sadece konfigürasyon ve he...

Film yıldızları için dublörler neyse, pahalı film kamerası sistemleri için de TUBUS yapısal dampe...